Monday, January 11, 2010

Membasuhlah sebelum dibasuh.

Banyak longgokan pakaian yang masih belum dibasuh?
Mengalami kekangan masa sehingga tidak jumpa ruang untuk membasuh pakaian?
Tiada baju nak pakai kerana semua baju belum dibasuh lagi?
Kini anda jangan lagi bimbang!
lagi-lagi anda yang tinggal di Alexandria/Iskandariah, Mesir.

Pihak Tram iskandariah telah menyediakan khidmat laundrette dalam gerabak wanita!!
Mudah bukan?
Sungguh convenient, sambil menunggu tram tiba ke destinasi, kita boleh membasuh.
terkejut?
nah..tengok gambar ni.



Cik adik manis berbaju pink tu dah pun mencuba perkhidmatan laundrette Tram Iskandariah dan inilah komennya,
" Ya, saya sungguh berpuas hati lah dgn perkhidmatan ni. Bagi saya, ini merupakan satu langkah yang creative datang dr pihak pengangkutan tram mesir. Dan ini juga mampu menarik minat ramai para pelancong untuk melawat iskandariah."

Sekian sahaja posting ana buat kali ini.
selamat bersenyum bersengeh.

Anisah Santai-Santai.

9 comments:

sofea said...

haha!Sye nk cuba lah pkhdmatan tsbut.Npak menarik ye.Tetapi mngapa ye mak cik bju pink itu npak tnsion ye atau dlam mlayu nye tkane perasaan stlah mgunakn pkdmatahn tsbut.dia sepatutnya gembira.haa..Di situ timbul rasa was2 ye.Adakah pkhidmatan itu benar2 bagus?sila terangkan.

Anisah Ali said...

baiklah, cik SOFEA ya? cik sepiah atau cik pya nyee.

Begini, cik adik berbaju pinky tersebut mmg sebelum menggunakan perkhidmatan tu lagi dia sudah mengalami tekanan emosi kerana pakaian2nya yang bertimbun.Akan tetapi, setelah dapat tahu ttg perkhidmatan tram ini, dia berasa lega, dan dlm gambar ni, dia mengelap dahi tanda LEGA. Great Relief katanya.. haaa...apa lagi cik sepiah..silalh cuba.. :P

sofea said...

owhh..begitu yee..
paham lah suda cik nisah nye..
haaa
boleh lah saye cube.saye pun xde mase nk bsuh bju byk2 ni.haa
tp rumate saya si esah,mungkin lebih berminat dgn pkhidmatan ini.jadi,mungkin lebih baik di uwar2 kan kepada dia.haa
lebih afdal..

Anisah Ali said...

Iye..ade baiknya juga jika diuwar-uwarkan pada cik esah aljamalullalil tu.
Byk manfaatnya InsyaALLAH.
Bukan sahaja manfaat pada rumet kamu je cik piyah oii..tapikan juga pada masyarakat majmuk juaa.. :P

herbal-farma said...


# RAHASIA WANITA #

VAKUM PAYUDARA
BREAST ELERGEMENT
BREAST UP
BREAST EMILAY
BREAST CREAM
CHIEN CHIN
SELAPUT DARA BUATAN
TONGKAT AJIMAT MADURA
CRYSTAL X

# OBAT PERANGSANG #

BLUE WIZARD
PERMEN KARET
POTENZOL CAIR GERMANY
SEX DROP
VIAGRA CAIR
PERANGSANG SERBUK
PERANGSANG JELY

herbal-farma said...


# PERAWATAN WAJAH DAN BADAN #

PINK & SOFT
PELANGSING FRUIT PLANT
PELANGSING FATLOSS
CREAM PELANGSING
PELANGSING MEIZITANG
PELANGSING Dr ERIK
BODY SLIM
ABC BERRY
GRENN SLIMMING
LIDA DAIDAIHUA
TOMATO
GINSENG KIANPI PIL
TATTONOX
GROUW UP USA
TENSUNG
YOFUME
SEVEN DAY
EMILAY WHITENING
MEILIBAHENLING
KEIZO WHITENING
HAIRTONICUM TONIC
OBAT SELULIT
OBAT MATA
DEPILATORY
BUTTOOKS
WHITENING C
PEMUTIH GIGI
PHIAOHONG SHUANG

herbal-farma said...


# OBAT KUAT SEX PRIA #

VIAGRA USA
LANG SEN HAO
ZENGZU ZENGDA
MAX MAN
MAXIMUM POWERFUL
BLACK ANT KING
CIALIS
BLACKANT
BLACK ANT STRONG
VIAGRA AUSTRALIA
WEI GE 99
TIAN V6
LEVITRA
VIAGRA RED
SONY
PROCOMIL SPRAY
STUD 007 SPRAY
STUD 007 CREAM
CREAM AZALA
DARLING CREAM

herbal-farma said...


# ALAT BANTU SEX PRIA DAN WANITA #

VIBRATOR PENIS KELABANG
VIBRATOR PENIS SHAKY MINI
PENIS GETAR GOYANG
ALAT BANTU SEX UNIK
VIBRATOR PENIS AFRIKA
PENIS TEMPEL ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS NAGA
PENIS KEPALA DUA MANUAL
VIBRATOR PENIS MAJU MUNDUR
PENIS TEMPEL POMPA ELEKTRIK
PENIS IKAT PINGGANG ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS GOYANG
BONEKA FUL BODY
VAGINA SENTER
VAGINA PINGGUL
VAGINA SILIKON ELEKTRIK
VAGINA BULU ELETRIK
VAGINA SILIKON MANUAL
VAGINA MUNGIL GETAR
VAGINA SILIKON ELEKTRIK NUNGGING
LIPSTIK PENGGELI VAGINA
FAIRY POKET PENGGELI VAGINA
KAPSUL PENGGELI VAGINA
PENGGELI PAYUDARA ELETRIK
TANGAN ELEKTRIK PENGGELI VAGINA

herbal-farma said...

# OBAT DAN ALAT PEMBESAR PENIS #

NEOSIZE XL
VigRX plus
VIMAX CANADA
SEMENAX
VAKUM PENIS
PRO EXTENDER
CELANA VAKOOU
CELANA HERNIA
LINTAH OIL PAPUA
OIL LINTA SUPER
OIL BLACK MAMBA
VIMAX OIL
OIL COBRA
ARABIAN OIL
CROCODILE OIL

# AKSESORIS SEX #

KONDOM DURI
KONDOM WOLF ELEKTRIK
KONDOM SILIKON ELEKTRIK
KONDOM BELALAI GAJAH
RING ELEKTRIK
KONDOM SILIKON SAMBUNG
KONDOM BEROTOT
KONDOM MUTIARA DURI
MAGIC RING
RING PENIS MUTIARA
KONDOM UNIK
KONDOM 850
RING PENIS NANAS
RING MATAHARI BINTANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...