Saturday, May 30, 2009

Sumber bekalan hidup dah kena sita.

KEDAI TEPI PAGAR CC TU DAH KENA SITA.

Maka dengan berita ini, bersedihlah hati mereka-mereka yang telah kehilangan 'sumber bekalan hidup' mereka. Malang sekali, 'mereka-mereka' ini termasuklah ana.
Kedai ini lah yang selalu menjadi persinggahan wajib kami di pagi hari sebelum melangkah masuk ke dewan kuliah. beli Danish, beli Mineral water, beli Mandolin, beli Roti, beli MORO, beli Lambada, beli macam-macam lah untuk jadi bekalan hidup dalam kuliah nanti. Kalau takde bekalan-bekalan hidup ni, maka akan tidurlah kami. :P

Kesian sangat tadi, ana tengah nak beli danish di kedai tu, sekali tengok kotak-kotak chibsi and barang-barang kedai tu kene angkat polis2 beruniform putih dan berkayu cota. Ammu yang jaga kedai tu pun muka pasrah je kemas barang-barang dia. Redha je. Anak ammu yang sporting tu pun ade.Muka dia lagi sedih.
Iyalah, dia bantu perniagaan ayah dia.Dia nak bantu ayah dia sara keluarga.
Selama ni elok saja, disangka panas hingga ke petang rupanya hujan di tengahari.
Ujian. Moga keluarga dia banyak bersabar dan mudahan Allah permudahkan urusan dan membuka peluang lain yang lebih baik buat mereka.
Allah Maha Adil.

Hari ni keluarga dia diuji. Hari ni, keluarga dia bertabah hati.
Mampukah esok bila kita pula diuji kita bertabah hati?
Mohon kekuatan dari atas.
Rabbuna ma'akum.

9 comments:

. said...

rindu beli junkies kat situ every single day without fail to lectures. very convinient coz its near to the cc. sigh. well look at the bright side, at least no more junkies, so stay healthier ayt? ;)

Anisah Ali said...

yes angah... and for the child you're conceiving too.. :D

hahizanlurun said...

salam... x baik btol krajaan mesir ni...org nak cari rezki cara baik pon x kasik... maybe la xde lesen ke ape...tapi kesian la, dahla org susah... patutnye bantu, ni buat ceni... jojie penah je nak beli pisang kat kereta tolak tepi jalan... tak sempat bayar diorg dah lari sbb dtg polis...abes sume keta tolak n timbang2 sume naik lori... kesian...

nisah n ahli bait all da best exam... syudda heilak!! doakan jojie jugak~~

Muhammad Anas bin Kamarudin said...

sangat kesian... pada kamu, pada ammu, pada anak ammu....

herbal-farma said...



# RAHASIA WANITA #

VAKUM PAYUDARA
BREAST ELERGEMENT
BREAST UP
BREAST EMILAY
BREAST CREAM
CHIEN CHIN
SELAPUT DARA BUATAN
TONGKAT AJIMAT MADURA
CRYSTAL X

# OBAT PERANGSANG #

BLUE WIZARD
PERMEN KARET
POTENZOL CAIR GERMANY
SEX DROP
VIAGRA CAIR
PERANGSANG SERBUK
PERANGSANG JELY

herbal-farma said...


# PERAWATAN WAJAH DAN BADAN #

PINK & SOFT
PELANGSING FRUIT PLANT
PELANGSING FATLOSS
CREAM PELANGSING
PELANGSING MEIZITANG
PELANGSING Dr ERIK
BODY SLIM
ABC BERRY
GRENN SLIMMING
LIDA DAIDAIHUA
TOMATO
GINSENG KIANPI PIL
TATTONOX
GROUW UP USA
TENSUNG
YOFUME
SEVEN DAY
EMILAY WHITENING
MEILIBAHENLING
KEIZO WHITENING
HAIRTONICUM TONIC
OBAT SELULIT
OBAT MATA
DEPILATORY
BUTTOOKS
WHITENING C
PEMUTIH GIGI
PHIAOHONG SHUANG

herbal-farma said...


# OBAT KUAT SEX PRIA #

VIAGRA USA
LANG SEN HAO
ZENGZU ZENGDA
MAX MAN
MAXIMUM POWERFUL
BLACK ANT KING
CIALIS
BLACKANT
BLACK ANT STRONG
VIAGRA AUSTRALIA
WEI GE 99
TIAN V6
LEVITRA
VIAGRA RED
SONY
PROCOMIL SPRAY
STUD 007 SPRAY
STUD 007 CREAM
CREAM AZALA
DARLING CREAM

herbal-farma said...


# ALAT BANTU SEX PRIA DAN WANITA #

VIBRATOR PENIS KELABANG
VIBRATOR PENIS SHAKY MINI
PENIS GETAR GOYANG
ALAT BANTU SEX UNIK
VIBRATOR PENIS AFRIKA
PENIS TEMPEL ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS NAGA
PENIS KEPALA DUA MANUAL
VIBRATOR PENIS MAJU MUNDUR
PENIS TEMPEL POMPA ELEKTRIK
PENIS IKAT PINGGANG ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS GOYANG
BONEKA FUL BODY
VAGINA SENTER
VAGINA PINGGUL
VAGINA SILIKON ELEKTRIK
VAGINA BULU ELETRIK
VAGINA SILIKON MANUAL
VAGINA MUNGIL GETAR
VAGINA SILIKON ELEKTRIK NUNGGING
LIPSTIK PENGGELI VAGINA
FAIRY POKET PENGGELI VAGINA
KAPSUL PENGGELI VAGINA
PENGGELI PAYUDARA ELETRIK
TANGAN ELEKTRIK PENGGELI VAGINA

herbal-farma said...

# OBAT DAN ALAT PEMBESAR PENIS #

NEOSIZE XL
VigRX plus
VIMAX CANADA
SEMENAX
VAKUM PENIS
PRO EXTENDER
CELANA VAKOOU
CELANA HERNIA
LINTAH OIL PAPUA
OIL LINTA SUPER
OIL BLACK MAMBA
VIMAX OIL
OIL COBRA
ARABIAN OIL
CROCODILE OIL

# AKSESORIS SEX #

KONDOM DURI
KONDOM WOLF ELEKTRIK
KONDOM SILIKON ELEKTRIK
KONDOM BELALAI GAJAH
RING ELEKTRIK
KONDOM SILIKON SAMBUNG
KONDOM BEROTOT
KONDOM MUTIARA DURI
MAGIC RING
RING PENIS MUTIARA
KONDOM UNIK
KONDOM 850
RING PENIS NANAS
RING MATAHARI BINTANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...