Sunday, May 17, 2009

Bring it onnnnnn~

Di kala begini.
Assignments banyak tak siap lagi.
Memikirkan exam yang dah tak lama lagi.

Otak menjadi sedikit kusut dan emosi pun kadangkala mudah nak terganggu.
Salah sedikit, boleh nak berubah angin.
Istighfar dan wudhu' memang banyak main peranan pada waktu-waktu genting begini.
Agar biar terus bercahaya hati, jauh dari karat-karat dan kegelapan.
Dan selaku manusia, adalah fitrah kita mahukan keceriaan dan keseronokkan..
Demi itu....
Kami telah melaburkan sedikit dari wang kami untuk membeli.
.
.
.
.
.
.
.
.
. PISTOL AIR!!!!!. WATER GUN!!!

Sorang satu.
kebetulan ada 5 warna, memang jodoh.
Untuk Ana,Bella Rossa d'amor,Angah,Pya dan Fida (sempena hari jadi kamu).



Main tembak2! Seronok.Hilangtension. Hilang kusut masai yang membelenggu fikiran dan yang paling penting dan yang paling bermakna....Ia lebih mengeratkan ukhwah kami yang sejak kebelakangan ini sedikit 'stiff'. (masing-masing ada macam-macam di benak barangkali).

Bring it Onnn~ Nisa Ali bermain air.

7 comments:

aisyah ali said...

nak main jugaaaaaaaaaaaaak!!!! kat sini takkan nak main ngan mama ngan baba kan??

Anisah Ali said...

Ehh.. Apa tak boleh puaalk? (gaya baba)

Cuba adik try beli 3 water gun. Pastu, bagi je sorang satu. then time mama baba tgk tennis kat tv, cuba adik tembak derang. MESTI drang balas punya lah. HAHA.
Nyah Kau dari rumah ituu.. hahaha!!

herbal-farma said...



# RAHASIA WANITA #

VAKUM PAYUDARA
BREAST ELERGEMENT
BREAST UP
BREAST EMILAY
BREAST CREAM
CHIEN CHIN
SELAPUT DARA BUATAN
TONGKAT AJIMAT MADURA
CRYSTAL X

# OBAT PERANGSANG #

BLUE WIZARD
PERMEN KARET
POTENZOL CAIR GERMANY
SEX DROP
VIAGRA CAIR
PERANGSANG SERBUK
PERANGSANG JELY

herbal-farma said...


# PERAWATAN WAJAH DAN BADAN #

PINK & SOFT
PELANGSING FRUIT PLANT
PELANGSING FATLOSS
CREAM PELANGSING
PELANGSING MEIZITANG
PELANGSING Dr ERIK
BODY SLIM
ABC BERRY
GRENN SLIMMING
LIDA DAIDAIHUA
TOMATO
GINSENG KIANPI PIL
TATTONOX
GROUW UP USA
TENSUNG
YOFUME
SEVEN DAY
EMILAY WHITENING
MEILIBAHENLING
KEIZO WHITENING
HAIRTONICUM TONIC
OBAT SELULIT
OBAT MATA
DEPILATORY
BUTTOOKS
WHITENING C
PEMUTIH GIGI
PHIAOHONG SHUANG

herbal-farma said...



# OBAT KUAT SEX PRIA #

VIAGRA USA
LANG SEN HAO
ZENGZU ZENGDA
MAX MAN
MAXIMUM POWERFUL
BLACK ANT KING
CIALIS
BLACKANT
BLACK ANT STRONG
VIAGRA AUSTRALIA
WEI GE 99
TIAN V6
LEVITRA
VIAGRA RED
SONY
PROCOMIL SPRAY
STUD 007 SPRAY
STUD 007 CREAM
CREAM AZALA
DARLING CREAM

herbal-farma said...


# ALAT BANTU SEX PRIA DAN WANITA #

VIBRATOR PENIS KELABANG
VIBRATOR PENIS SHAKY MINI
PENIS GETAR GOYANG
ALAT BANTU SEX UNIK
VIBRATOR PENIS AFRIKA
PENIS TEMPEL ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS NAGA
PENIS KEPALA DUA MANUAL
VIBRATOR PENIS MAJU MUNDUR
PENIS TEMPEL POMPA ELEKTRIK
PENIS IKAT PINGGANG ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS GOYANG
BONEKA FUL BODY
VAGINA SENTER
VAGINA PINGGUL
VAGINA SILIKON ELEKTRIK
VAGINA BULU ELETRIK
VAGINA SILIKON MANUAL
VAGINA MUNGIL GETAR
VAGINA SILIKON ELEKTRIK NUNGGING
LIPSTIK PENGGELI VAGINA
FAIRY POKET PENGGELI VAGINA
KAPSUL PENGGELI VAGINA
PENGGELI PAYUDARA ELETRIK
TANGAN ELEKTRIK PENGGELI VAGINA

herbal-farma said...

# OBAT DAN ALAT PEMBESAR PENIS #

NEOSIZE XL
VigRX plus
VIMAX CANADA
SEMENAX
VAKUM PENIS
PRO EXTENDER
CELANA VAKOOU
CELANA HERNIA
LINTAH OIL PAPUA
OIL LINTA SUPER
OIL BLACK MAMBA
VIMAX OIL
OIL COBRA
ARABIAN OIL
CROCODILE OIL

# AKSESORIS SEX #

KONDOM DURI
KONDOM WOLF ELEKTRIK
KONDOM SILIKON ELEKTRIK
KONDOM BELALAI GAJAH
RING ELEKTRIK
KONDOM SILIKON SAMBUNG
KONDOM BEROTOT
KONDOM MUTIARA DURI
MAGIC RING
RING PENIS MUTIARA
KONDOM UNIK
KONDOM 850
RING PENIS NANAS
RING MATAHARI BINTANG

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...