Tuesday, April 14, 2009

Pregnant dah ana ni haa.

Alhamdulillah,
Rezeqi dan anugerah dari Allah,
Ana diberi peluang untuk mengandung buat julung-julung kalinya.
Pada mulanya, waktu ana diberitahu tentang berita besar ni rasa macam nak terduduk (dah memang tgh duduk pun waktu dapat berita tu.Jadi,patut rasa nak berdiri la kan?).
Macam nak menangis pun ada.
Tapi, atas sokongan dan dorongan orang-orang tertentu. Ana sahut. Ana tahu, ana boleh bawa beban ni. InsyaALLAH.
Dengan hati terbuka, Ana rela untuk mengandungi bantal yang diikat pada perut demi menjayakan programme MKKI (Malam Keseniaan dan Kebudayaan Islam), acara Runway Busana Muslimah. Ana masuk kategori Dewasa...dan kene mengandung. HAHAHAHA!

Real tak? HAHA! Cayalah Nisa!

^__^

8 comments:

il y a said...
This comment has been removed by the author.
il y a said...

teringin la tu

Malkisideeq said...

insyaallahhh..
bakal lah tuu...

Khazinatul_Asrar said...

haha.mcm xlama dah je?kuang3~cepat2 taw kak nisa. ana nak makan nasi minyak org alex ni:D

Anisah Ali said...

ILYA, teringinkan untuk anti la!!! Mesti cute anti pregnant!! Serious!! HAHA!!

Shasha & Shazana : Huiii.. Doa-doa kalian ni.. berdebar2 nak aminkan.

Zakiah Zazli said...

ahahhaa..kelakar la nisa ni!!
heheh
insyaAllah xlama lagik la tu..
amen...
cepat amin kn nisa!!

p/s: nak masak mi bandung ni pon terketar2 tgn masa dpt tau berita dari nisa..ahahahaa

il y a said...

hahaha buat lawak ah, nanti perut lagi besar dpd ana, jalan jatuh kebelakang haha

Nihlah Johari said...

hwahwahwah~~~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...