Suara Dunia demi Palestin

Satu dunia bersuara.Satu dunia terasa.
Rejim Zionis Kejam!!

Helsinki,Finland

Cape Town, South Africa
London,England
Montreal, Canada

New York, USA
Istanbul,Turkey
Amman, Jordan

Melihat semangat-semangat rakyat dunia mempertahankan haq kemanusiaan jiwa-jiwa palestin,semangat aku juga turut hidup.Bangkit.Tapi situasinya, aku terkilan di sini (mesir).
Mesir, negara jiran yang diam membisu.
Mesir, negara saudara seislam yang BOLEH membantu, namun sempadan mesir-palestin masih tertutup.Terlarang untuk saudara-saudara palestin masuk untuk menumpang perlindungan.
Mesir, negara sedarah dengan palestin, melarang sebarang mudhoharot (demonstrasi) untuk menegakkan haq adik-beradik sendiri di palestin.
Trak-trak askar mesir bersusun dikuliyyah-kuliyyah,persediaan terhadap sebarang demonstrasi oleh para pelajar yang berjiwa pejuang.
Kami seolah-olah berada didalam zon darurat... tak boleh itu, tak boleh ini..Kalau buat, masuk penjara bawah tanah.Dibelasah teruk..itu pasti.
Apa ni?

Aku terkilan.

Namun, biarkan... biarkan Mesir (perdana menterinya) membodoh sombong. Aku,dan semua yang bergelar MANUSIA akan terus mendoakan...menyokong, dan BERUSAHA sedaya mampu untuk bersama-sama bantu jiwa-jiwa suci rakyat Palestin dan ber'perang' menentang Zionis Yahudi Laknatullah .

An-Nasru lana Ya Falasteen...
Allah itu dekat dengan jiwa-jiwa yang sabar.
Our support and our prayers are constantly with you.

ALLAHU AKBAR!

note:sumber foto : http://electroinicintifada.net

SAVE PALESTINE : ANISAH

Comments

Popular Posts