Monday, November 24, 2008

The New look and scribbles.

Salamullah 'aleikum.

Ive edited and did some refreshments to this blog.
If you like this new look, Thanks, but if you prefer the previous one (which i doubt you would), do drop a comment or write something in the chatbox. Yea! :)

Anyways,
Dua tiga hari ni, rasa nak makan chocolates je. Hmm.. Siapa-siapa yang kenal ana tu tahu-tahu je lah kot kenapa ana demam chocolate ni. Tadi pergi Alfa Market, di Green Plaza (alex, egypt). Saje jalan-jalan teman aisha (angah) cari barang dia, atas shelves chocolates, ada offer lah pulak.. 2 bars for 1.25L.E only (Faqot!) . Ana beli 8 chocolate bars. LAPAN untuk ana sorang je!. Tak sempat sampai rumah, dah tinggal 4 bars. Ngehehehe.

Dan ana tak tahu kenapa, ana tak suka percaya bahawa chocolates ni menggemukkan. Jadi.. Biarkaaaaaan. Hehehehe. =P

destinasi~ku.

2 comments:

anb said...

hahahahahhaha!!! choc x gemokkan!!i dun believe in dat too xD

so sila la mkn byk2,utk kurangkn stress (dis is a FACT!),heheh...

Anisah Ali said...

KAn nab kann..
U go girl!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...