Wednesday, September 5, 2007

NUR apa???

*Watching telly with adik this evening*

NurNurNur.
Banyak dah jenama-jenama yang dibubuh nama NUR sekarang kan?
Contoh : NurKleen (laundry sebelah Adni tu), NurSlim (slimming product)
Banyak lagilah.. So,bacalah conversation ana dan adik ana tadi,Spontan.
[konon-konon kami ni kawan lama yang dah lama tak jumpa,bersua kembali]

Nisa : Eh..esah..mengandung lagi ye.Dah berapa orang anak dah masuk ni?

Adik : Hehe,Alhadulillah,rezeki.Masuk ni kira 3 orang lah.Perempuan semua.

Nisa : Ye,Alhamdulillah.Haa yang si kakaknya tu apa namanya?

Adik : Yang pertama tu nama dia NurKleen,bulan depan nak masuk 5 thn dah tu.

Nisa : Iyye? Besar dah ye anak2 you. Yang kedua tu,nama apa pulak?

Adik : Yang kedua tu Nur jugak.. NurSlim.

Nisa : Wah,Berhikmah ye nama anak-anak you.Ikut buku panduan nama-nama anak ke?

Adik : eheee.Takdelah.Ni sama2 pikir dengan suami. Kami nak nama anak2 yang jelas maknanye.

Nisa : Berhikmahnya you ni. . Abes yang ketiga ni nanti.Namanya dah pikir-pikir kan dah?

Adik : Adelah jugak pikir.Tapi i ingat dah taknak letak NUR lagi lah. nak letak NOR pulak.

Nisa : owh yeke.Ala dekat2 lah jugak tu.Makne pun sama.Ape nama penuhnya nanti?

Adik : Hmm. pikir-pikir nak nor. . NORBIT lah.

Wakakakakakakakakaka.. Maka tergolek2 kami bergelak ketawa depan tv petang tadi.Hahaha.


a ni sah[ Wakakakaka ]

6 comments:

sidQi said...

bila 2 bijik badutS berborak.. inilah hasilnya..!!

~ChimpFRIENDzee~ said...

Kenapa 2 bijik?? kenapa tak 2 Helai Badutz.??

Nihlah Johari said...

hahaha...
mngarutz~~~

kte pk "nobita" :P tp tukar NORbita ke.. huu

sorry tak lawak -__-"

sidQi said...

haa anak ketiga nama NORbita..

yg keempat.. NORhara shinosuke @ shin chan..!!

Pelawat bebas said...

Hahahahahah.
Apsal lah korang ni lawak-lawak.

sidQi said...

melawak tu menenangkan :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...