Sunday, September 2, 2007

Nak Kuat dan tak Mahu Lemah.

Bismillahi Ar Rahmani Ar Raheem.

Banyak yang ana nak tulis.

Banyak juga yang nak diekspresikan.

Tapi terlalu sedikit masa yang ada.

Buat masa ini. . Ana. .

Terlalu KENE fikirkan studies.
Terlalu KENE utamakan studies.

Banyak yang jatuh.

dan Banyak yang kene naikkan.

[rasa sedih dan rasa tak kuat untuk yang ini]

Doa-doakan moga sahabat kalian ni tak mudah putus asa ya!!
Sokongan dan kehadiran kalian..........
Sangat d
an terlalu Sangat membantu dan sentiasa menjadi inspirasi buat ana teruskan hidup dengan lebih bersemangat.
Syukran Wa Barakallahu FeeKUM.


a N I S A h [ mencari kekuatan ]

6 comments:

Ilya Ismail said...

tak habis2 tau dia ni blaja

danel said...

Allahu yubarik fiki
tetaplah berjuang karena Agama Allah.
Allahu Akbar3x

~ChimpFRIENDzee~ said...

2 ilya : eleyh.Dia pun kaki buku jugak.Ahahahaha.

2 danel : terus..terus. InsyaALLAH.
Wallahu yu'tikal 'aafiyah.

Ilya Ismail said...

kaki buku tiga lima, yes

~ChimpFRIENDzee~ said...

2 Ilya : Muahaha.Ini sudah baguws!Eyh,kat UK ada tak restrnts yang benarkan buku tiga lima tu?Nanti boleh kita pegi sama2 kan...Setiap pagi petang siang dan malam kita ke sana.joWm!

ilya said...

takde kot, tape takpe je, kite start, pioneer tuu.. taknak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...