Sunday, September 30, 2007

Apakah benNar?

Pernah tengok cili/lada/cili padi/cili api warna PurPLe????
Ana pun tak pernah!
Tapi semalam masa duduk di meja makan,Ana terkejut tengok dalam piring cili padi baba,ada cili padi warna PURPLE!!!!!
Punyalah jakun ana semalam,sampai nak amik gambar.
Yang Bestnya lagi,pokok tu tumbuh di halaman rumah ana,
Cik Wahyu kami tanam.(ref:Sidqi. Secretary ana,haha)
Tak tahu samada genetic cili ni memang macam itu,
ataupun ada kekurangan certain nutrients which had made it turned to purple colour.
Penat jugak brainstorming dengan adik semalam.Haha.
Nak tengok?? Ha.tengok lah.Sila-sila.






Bukan Merah ya!! PURPLE!















Ni Close up sikit.
Percaya???








Sekian,Terima Kasih. (terima tak??)
Anisah Ali.

2 comments:

Ilya Ismail said...

woi cili mutated! makan la, nnt jadi xmen

~ChimpFRIENDzee~ said...

Haa.. Itu yang ana nak jadi tuu. X-Woman!!!
X-factor dah ada?? Ade lah kot.Ahaha.Perasan kejap.
Ilya..I can read your mind..~ ~
[Tetiba rasa mcm dah ada x-power]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...