Saturday, June 16, 2007

Ana Uhibbuk FiLLAH


"Dont' only be close with someone who
Makes YOU happy,
But also be close with someone who
Can't be happy Without YOU!"

-Hmm,Nak kasi dekat dia lah message ni.Rindu lah kat dia
Ana terfikir tentang seseorang yang sangat baik & rapat dengan ana.Ana rindu pada dia di saat itu.
~message Sent~

Tak sampai 10 minute,Handphone ana berbunyi..
-Wah..Dia call..Dia call...Aaaa,dah lama tak berbual dengan dia.....

Ungkapan pertama yang keluar dari bibir kami serentak, "Yaa!!Ana Asytak Ileik Katheeran!!"
Kami tertawa.Hati terlalu gembira dapat berbual semula.
Ana beritahu dia betapa ana sedih tak dapat berjumpa dengannya sebelum dia ke Matrix Melaka bulan lepas,Hampir menangis ana.

Katanya,disana dia berjumpa dengan seorang senior yang serba serbi sama,sebijik macam ana.
Dia kata,dia bersyukur sangat , teramat sangat.
Kerana dia rasa sangat dekat dengan ana ,
rindu dia pun terubat tiap kali dia bersama budak tu kerana dia teringat pada ana.
Tersenyum ana.
Tapi,
jawab ana,sedih,rindu.. tik,disini tiada yang serupa macam anti.....
Ana Rindu dia.
Dapat berbual dengannya walaupun sekejap tadi,Cukup buat ana gembira.
Ya Allah,ana bahagia bersahabat dengannya.
Moga kami mendapat naunganMu kelak
sesungguhnya berkasih sayangnya kami adalah keranaMU.

Sebelum letak telefon,dia luahkan... kak Nisa,ana uhibbuki FILLAH.

- Ahabbakillah kama ahbabtanii fiihi.-
ana mjawab ikhlas.Ikhlas dari hati.
.Salam.
~panggilan tamat~


Dia........ Sahabat ana,Nur Atikah Amin.
Ana Uhibbuki Fillah.

1 comment:

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...