Tuesday, June 19, 2007

Cuti itu Holiday.

BismillahiBada'tukalaamii.

Cuti itu Holiday! Holiday itu Cuti!

Dalam tempoh 3 minggu cuti ni.Ana nak cuTi BeTul-BetUL!

This Friday Ct nak datang KL.Wuuhuu,setelah lama tak bersua.

Kemudian,Nak jumpa Mona..Lagi seorang long lost friend.
Dah lama ana tunggu peluang untuk bersua dgn sahabat2 ana ni.
Akhirnya,Allah izinkan juga pertemuan kami.ALHAMDULILLAH.

Nak buat macam-macam!
Jumpa semua sahabat2 yang selama ni ana tak berkesempatan nak jumpa.!!

Hmm.Nak pegi MTAZ!! Nak jumpa ustaz AMAL!!!!
He's my strength !!
Pastu nak jumpa adik2 mtaz and ustaz2 ustazah2 semua.
Nak main 'soidus samak'!!

hehe.

Nak itu...nak ini...
yang paling penting sekali....NAK CUTIIII!!!!!!!

-CuTi Itu PeNtING !!! -

1 comment:

honeybee said...

owh..nak kluar eh...
tak ajak pun..takpe a..mcm nie ke kwn =( ...hihi
ape2 pun,ajak tak ajak ana nak ikut jgk...sbb ct ajak =p
ana pun nak sgt g mtaz...hihi =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...