Saturday, May 2, 2009

Ukht al-mahboobeh.

Kak Balqis & Me

Bermula dengan perkenalan yang tak dirancang.
Gurau suka-suka,Gelak berjenaka, Kenal-kenal nama.
Lantas terbina satu titian mahabbah antara 2 hati atas platform Ukhuwwah Fillah.

Ana memang dah lama simpan rasa nak rapat2,rasa berkeluarga dengan kakak-kakak di bumi mesir ni.
Bukan hubungan semata yang ana cari, tapi apa kebaikan yang ana boleh dapat dari mereka juga.InsyaALLAH.
Iyalah, ana jarang rasa jadi adik.Diberi perhatian,dimanjakan.Sekali sekala sementara boleh, nak jugalah merasa. Hehe.

Kak Balqis, atau lebih mesra ana panggil Kak Yang.
"Baru kenal sehari, dah rindu"katanya.
Ana juga rasa begitu. Kehadirannya bagaikan satu hadiah dari ALLAH buat ana.
Bagai terjawab segala doa dan permintaan ana sebelum ni.

Kak Yang seorang yang sangat baik,penyayang,banyak pengetahuan dan setiap kali kami berbual berborak, pasti akan ada juga pengisian2 diri yang dia selitkan. Tak pernah kosong perbualan kami. Banyak yang ana dapat dari dia.

Kelmarin,ana,Fida Yo,Angah,Pya papaya dan Sufi sleepover di rumah dia di mandarah.
memang seronok. Kami terdatang lewat sikit (lewat sikit ke banyak kak yang??? hehehehe) atas sebab-sebab tertentu. Sesampai je di rumahnya, terus dia denda kami.
Tapi kami tak kisah, pasal denda dia Best. Kene habiskan Kuih Muih yang ada di rumah dia. Ngeh ngeh ngeh.

Keesokan paginya,selepas subuh berjemaah dan selepas sedikit tazkirah ringkas.Kami exercise poco-poco kejaap, kemudian terus berjalan ke pantai mandarah.
Pagi tu tenang sangat,nyaman dan sejuk.
Air laut pun sejuk membeku.Sampaikan pya pun pitam-pitam (ni pitam bbtul tau, bukan main2.)


Seronok luang masa dengan kak yang.
Nisa sayang kak yang.
Uhibbuki Fillah abadan abada.

P/S: kak Yang...tak payah la balik msia awal sangaaaat. :(

menulis dari hati, Anisah Ali

11 comments:

hiduplebihbererti said...

assalamualaikum ukhti fillah...terharunya post nisa...meleleh air mata kakyang..tak terungkap kasih kakyang pada nisah..hanya Allah yang Tahu..mudah2an temunya kita kerana Allah membawa kepada Rahmat &kasih sayang Allah pda kita..amin...ahabbakillah kamallazi ahbatanillah ya habibti...balik ek?,heee

Anisah Ali said...

Sukran kak Yang.. Nisa pun doa macamtuu selalu...

KakYang... sedih la bila kak yang kata nak balik msia dah.

hiduplebihbererti said...

jangan sedih2 ya adikku..insyallah..tiba saat temunya..kita pastikan ketemu lagi..walau satu hari nanti kita kan berpisah dengan jarak dan tempat..nisa tetap di hati kakyang dan dalam munajat kakyang..moga ukhuwah fillah yang kita bina berada dalam lindungan dan Kasih Allah..tiap pertemuan pastikan ada perpisahan..namun ianya indah bila semuanya kerana Allah..kita tidak pernah berpisah dengan jarak..cuma pergi seketika untuk sebuah amanah..lambat lagi laaa kakyang nak balik..takyah fikir lagi..nisa yang balik dulu..heeee..

Malkisideeq said...

maka tatkala adanya kita bertemu ini..sungguhpun telah al-berlalu lah ia padanya kan kita kembali berjumpa nanti..jika demikian kerana itu marilah kepada akan kita selalu mencubakan untuk mengingati oleh sedemikian rupa..

Jika tidak paham adapun yg diatas..Kesekian ini merungkaikan akan kata2 diatas...

*Mafhum ayat diatas ialah : Kita suma kawan..hehee..taun ni balik..yohohoho...

PEACE!!!

Zakiah Zazli said...

cess..nape tah ade org satu lagik komen kat bawah :P

herbal-farma said...

# OBAT DAN ALAT PEMBESAR PENIS #

NEOSIZE XL
VigRX plus
VIMAX CANADA
SEMENAX
VAKUM PENIS
PRO EXTENDER
CELANA VAKOOU
CELANA HERNIA
LINTAH OIL PAPUA
OIL LINTA SUPER
OIL BLACK MAMBA
VIMAX OIL
OIL COBRA
ARABIAN OIL
CROCODILE OIL

# AKSESORIS SEX #

KONDOM DURI
KONDOM WOLF ELEKTRIK
KONDOM SILIKON ELEKTRIK
KONDOM BELALAI GAJAH
RING ELEKTRIK
KONDOM SILIKON SAMBUNG
KONDOM BEROTOT
KONDOM MUTIARA DURI
MAGIC RING
RING PENIS MUTIARA
KONDOM UNIK
KONDOM 850
RING PENIS NANAS
RING MATAHARI BINTANG

herbal-farma said...



# ALAT BANTU SEX PRIA DAN WANITA #

VIBRATOR PENIS KELABANG
VIBRATOR PENIS SHAKY MINI
PENIS GETAR GOYANG
ALAT BANTU SEX UNIK
VIBRATOR PENIS AFRIKA
PENIS TEMPEL ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS NAGA
PENIS KEPALA DUA MANUAL
VIBRATOR PENIS MAJU MUNDUR
PENIS TEMPEL POMPA ELEKTRIK
PENIS IKAT PINGGANG ELEKTRIK
VIBRATOR PENIS GOYANG
BONEKA FUL BODY
VAGINA SENTER
VAGINA PINGGUL
VAGINA SILIKON ELEKTRIK
VAGINA BULU ELETRIK
VAGINA SILIKON MANUAL
VAGINA MUNGIL GETAR
VAGINA SILIKON ELEKTRIK NUNGGING
LIPSTIK PENGGELI VAGINA
FAIRY POKET PENGGELI VAGINA
KAPSUL PENGGELI VAGINA
PENGGELI PAYUDARA ELETRIK
TANGAN ELEKTRIK PENGGELI VAGINA

herbal-farma said...


# OBAT KUAT SEX PRIA #

VIAGRA USA
LANG SEN HAO
ZENGZU ZENGDA
MAX MAN
MAXIMUM POWERFUL
BLACK ANT KING
CIALIS
BLACKANT
BLACK ANT STRONG
VIAGRA AUSTRALIA
WEI GE 99
TIAN V6
LEVITRA
VIAGRA RED
SONY
PROCOMIL SPRAY
STUD 007 SPRAY
STUD 007 CREAM
CREAM AZALA
DARLING CREAM

herbal-farma said...


# PERAWATAN WAJAH DAN BADAN #

PINK & SOFT
PELANGSING FRUIT PLANT
PELANGSING FATLOSS
CREAM PELANGSING
PELANGSING MEIZITANG
PELANGSING Dr ERIK
BODY SLIM
ABC BERRY
GRENN SLIMMING
LIDA DAIDAIHUA
TOMATO
GINSENG KIANPI PIL
TATTONOX
GROUW UP USA
TENSUNG
YOFUME
SEVEN DAY
EMILAY WHITENING
MEILIBAHENLING
KEIZO WHITENING
HAIRTONICUM TONIC
OBAT SELULIT
OBAT MATA
DEPILATORY
BUTTOOKS
WHITENING C
PEMUTIH GIGI
PHIAOHONG SHUANG

herbal-farma said...


# RAHASIA WANITA #

VAKUM PAYUDARA
BREAST ELERGEMENT
BREAST UP
BREAST EMILAY
BREAST CREAM
CHIEN CHIN
SELAPUT DARA BUATAN
TONGKAT AJIMAT MADURA
CRYSTAL X

# OBAT PERANGSANG #

BLUE WIZARD
PERMEN KARET
POTENZOL CAIR GERMANY
SEX DROP
VIAGRA CAIR
PERANGSANG SERBUK
PERANGSANG JELY

herbal-farma said...


# RAHASIA WANITA #

VAKUM PAYUDARA
BREAST ELERGEMENT
BREAST UP
BREAST EMILAY
BREAST CREAM
CHIEN CHIN
SELAPUT DARA BUATAN
TONGKAT AJIMAT MADURA
CRYSTAL X

# OBAT PERANGSANG #

BLUE WIZARD
PERMEN KARET
POTENZOL CAIR GERMANY
SEX DROP
VIAGRA CAIR
PERANGSANG SERBUK
PERANGSANG JELY

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...