Thursday, April 9, 2009

TAGGED you're it!!

Salam.

Panjang umur bendealah 'TAG' ni, baru terfikir pasal 'tag' dah terkena.
Ni semua angkara mawah yang comel. Rindu MAWAH!! Rindu JoRdaN!!

1) Anda rasa anda HOT?
Jwp : Ye! (HAhaha..Confident!!). Nak HOT yang mana? Hot = Marah ke, Hot yang lagisatu tu?
Saya Hot & Spicy. Boleh?

2) Upload gambar kegemaran anda.
...... Loading .........

3) Kenapa anda suka gambar ni?
Jwp : Kerana... Saya tidak pernah (ni ape skema jaja ni?).
Sebab ana & adik ana bukan senang nak main cium2 ni, apatah lagi nak masuk gambar adegan2 begini. Sekali bila dapat... SUKA lah! Haha. Rindu adik ana ni sebenarnya.

4) Bila kali terakhir makan pizza?
Jwp : Baruu je tadi. Siang tadi di cafe Tibb Asnan (Dentistry department punya cafe). Ana makan pizza tuna dengan Teh susu tak tarik. Batuk-batuk ni elok minum teh. (ni dah bercerita dah ni..melampHaaaau)

5) Lagu terakhir yang anda dengar?
Jwp : Memandangkan playlist ana masih memutarkan lagu-lagu,jadi ana menjawaaab... lagu terakhir ana adalaaah.. *Kejap ana cek, sekarang lagu hmm..ok, sebelum ni tadi, lagu.... Raihan, Berilah Harapan.

6) Apa yang anda buat selain dari menyelesaikan tag ni?
Borak dgn orang istimewa.Dia dah ngantuk, tapi degil taknak tidur. Itulah dia cik Siti Istimewa kita.

7) Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dengan nama apa?
Jwp: Doctor / Dukturah

8) Tag lagi 6 orang?

Hammik.

- Marwah semula (hahaha.)

1- Alia Azlan
2- Angah (Aisha Muhammad)
3- Pya Papaya (Sofea)
4- Epul (Saiful Islam)
5- Shasha (Shareez)
6- Yaya (Zakiah)

9) Siapa no.1 pada anda?
Jwp : Dia Kawan Baik Saya yang SGT AMAT saya Hargai kehadirannya dalam hidup saya. Dan saya bersyukur kerana ALLAH hadiahkan saya dia sebagai sahabat saya. :)

10) Orang no.3 ada hubungan dengan sesiapa?
Jwp : Ada! Dgn saya! hubungan kekeluargaan. :P (takkan nak bukak MELODI pulak kat sini..haiih..pandai2lah cover. :P)

11) Kata sesuatu tentang org no.5?
Jwp : Shasha ni. Dia seseorang bukan sesuatu.Pada suatu hari.. dia berjalan-jalan di hadapan bibliotheca Alexandria...kemudian, dia .. dia.... dia buat sesuatu. Sesuatu yang BEST. HAHAHAHAHA! Shasha ni Best. :)

12) Bagaimanapula org no.4?
Jwp : a.n.u.g.e.r.a.h. :)

13) Pesanan kepada orang no.6 dan no. 2 ?
Jwp : Buaaaattt Tag ni!!! Takpeduli. Pesanan: Saya tag pasal saya kisah. (boleh?)

HaBis.

6 comments:

Malkisideeq said...

nk kena jwb ke mende alah nih??
hadoii...

Zakiah Zazli said...

aahhhhhhhh..nak kene jwab ke :P hehhehe.. kita suka wk punye "cik siti istimewa" leh x? aahaha :P

::phoenixnoir:: said...

ANUGERAH!!!!

Anisah Ali said...

To Yaya , To Nunu : Saya hanya mampu memberi senyuman manis. :P

anb said...

ana no bpe??waaaa,sedih!!
k,bye.

Anisah Ali said...

to anb, Hang punya blog apaa??? cemana ana nak tag sayaaaanggg.... haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...