Tiada yang lain.


Terkenangkan sahabat-sahabat yang tidak pernah mengetepikan aku.
Aku jadi kuat.Dan lebih kuat apabila aku sedar bahawa mereka masih ada disisiku.
Janji mereka, akan bersama-sama denganku biar dalam senang mahupun susah.
Bergelak ketawa bersama, biar bertangisan juga bersama.
Aku pegang kamu , dan kamu pegang aku.
Kita pegang awak, dan awak pegang kita.
Kita pegang kuat-kuat ya...
Janji aku pada sahabat-sahabatku.
Janji sahabat-sahabatku pada aku. Sahabat-sahabat suka dan duka.

Terkenangkan sahabat-sahabatku, Aku jadi gembira.
Kerana aku tahu cinta mereka setia.
Kata mereke,itu tanda Cinta Allah.
Mereka meyakinkan aku bahwa Cinta ALLAH juga setia jika kita setia mencintaiNYA.

Aku gembira, kerana aku ada sahabat-sahabat yang SETIA.



Terima Kasih semua.
My heart had spoken.

Comments

Popular Posts